luni, 18 octombrie 2010

Rahaaaat! Pardon, Rahaaaan!

mi se pare ca reclama facuta la revista asta e cea mai proasta/cretina/enervanta reclama facuta in ultimii ani.
strigatul ala ma inspaimanta. cred ca-i inspaimanta si pe copii. si pe parintii lor.

publicitate:
"telefonul tau e vechi? nu esti suficient de motivat sa-l arunci pe geam? am gasit solutia: soneria Rahaaaaaaan!"

o alta reclama aparuta la teveu despre seria de benzi desenate suna cam asa: "ai pierdut numarul preferat din seria Rahan? poti intra pe site-ul bla bla bla..."
pai de unde mama dracu' sa stiu daca e numarul preferat daca nu-l am?!

iar concursul ala stupid care te trimite in safari imi aduce aminte de un banc:
- intr-o zi, un tip merge la prietenul sau si il gaseste pe acesta plangand. curios, il intreaba: ce ai? de ce esti suparat? poti vorbi cu mine, stii doar ca sunt amicul tau de atata timp, ai incredere.
celalalt spune: nu, nu pot sa iti spun, este mult prea dureros si as vrea sa uit prin ce trec.
la insistentele amicului, acesta se confeseaza: stii ca am fost intr-un safari...eh si acolo m-a prins o gorila si m-a violat cu salbaticie si bestialitate!
stupefiat dar in acelasi timp sigur pe el, prietenul il linisteste: calmeaza-te, poti fi sigur ca nu spun nimanui, iar gorila aia oricum nu vorbeste!
la auzul acestor cuvinte, cel ce plangea spune: pai asta este si problema. nu vorbeste, nu scrie, nu ma suna...

ca o concluzie, odata cu achizitionarea Rahaaaaan! luati-va si 2-3 pachete de Love +

Niciun comentariu: