sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Magazinele De Vise

şi nu, nu mă refer la alea cu iarbă.
mă refer la căcaturile alea de şaormerii care au program (cică) non-stop, dar la care de fiecare dată când te duci, auzi: "n-am carne", "n-am salată", "n-am schimbat", etc.

la ce dracu le mai ţineţi deschise dacă nu aveţi ce vinde? sau în orele alea vă transformaţi porcăriile de fast-food-uri în muzee? proştilor!

frate, nici de lichidu' seminal şi flegmele cartierului nu te mai poţi bucura în ziua de azi! măcar dacă aţi fi în stare să vă înmulţiţi magazinele în felul ăsta, da' nici de-asta n-aveţi parte!

nu mai e o noutate pentru nimeni că, de plictiseală, omu' face sex la locul de muncă. şi cu-atât mai mult, nu mai e o noutate că lumea se masturbează în sosu' de usturoi. păi bine băi, pulărăilor, barem dacă faceţi aşa, deschideţi-vă lângă şi o bancă de spermă. când nu aveţi clienţi la şaormerie, încercaţi-vă norocu' dincolo!

am vazut zilele trecute un experiment cu mâncarea de la McDonald's. ăia pun nu ştiu câte E-uri şi nu ştiu câţi conservanţi, dovadă că, după 6 luni, sandwich-urile arată la fel.
să înţeleg că şi voi tot asta urmăriţi când vă orgasmaţi în şaormă?! oare spermatozoizii ăia debusolaţi pe care îi revărsati cu nonşalanţă au tot rolul de a menţine tânăr "tenul" dumicatului? oare asta faceţi voi când vi se termină rezervele de carne de porc(ilor) de pe băţ?

vedeţi că şi mamele voastre mănâncă! puneţi-vă întrebarea, înainte să mai faceţi aşa, dacă nu cumva aţi fost concepuţi dintr-o mamă şi-o şaormă!
uitaţi-vă în buletine la numele părinţilor şi gândiţi-vă cum ar fi să vă apară: "Numele mamei: Vasilica ; Numele tatălui: Şaorma de la Dristor"! avortonilor!

şi ca să închei în aceeaşi notă, vedeţi că nu se ştie când îmi deschid şi eu lanţ de magazine!

Niciun comentariu: