joi, 13 mai 2010

666 = 1.

m-am uitat astazi la TeVeu si printre stirile despre morti, raniti, sinistrati si aia care s-au facut bine, a aparut o stire despre poposirea Orient Expressului in Sighisoara. am ascultat tot ce-a avut moderatoarea de spus, cum ca traseul parcurge 6 tari in 6 zile, iar pretul unui bilet este de 6.000 de euro. (lol, 666)

inevitabil, m-am gandit ce prost si-au ales sa treaca pe la noi. pentru ca:
daca e sa o iau matematic, (ca doar sunt la constructii, trebuie sa am o astfel de gandire) ar veni 1 tara/zi/1.000 de euro. DAR daca e sa ma gandesc logic, avand in vedere ca este vorba de Romania, lucrurile se schimba...calculul ar fi cam asa: 1 zi intrarea in tara, 2 zile traseul respectiv, 1 zi pentru opriri ca-s sinele in reparatii si inca 1 pentru iesirea din tara = 5 zile mari si late. (impartire facuta de doulfe). ah, cum am putut sa uit de marja de eroare de + 1 zi pentru intarzierile alea degeaba pe care le stim cu totii. acum = 6 zile.

in concluzie, din motive pur tehnice, se pare ca tara noastra este singura vizitata din cele 6. deci nu merita 6.000 de euro biletul.

2 comentarii:

woobicha spunea...

LOL

Bun calcul... :))

Cineva ar trebui sa le trimita o scrisoare de instiintare, sa nu mai plece nicaieri cu Orient Ex. plus ca exista sansa ca 666=0... adika si fara tren si fara bani..si fara excursie, fiindca am inteles ca era vorba de Romania. :))

DumbHead spunea...

da, vorba ta. sa fie ca-n bancul ala cu detectorul de hoti (daca nu-l stii, let me know) si cind excursionistii vin inapoi in gara de nord sa se urce-n Orient Express sa-l ia...de unde nu-i :))